Klacht: Geen reactie op mail

op 11 september 2016 over Scoupy in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bijna 2 maanden gelden een mail gestuurd.
Ik kreeg de hele tijd reacties dat mijn casback afgekeurd werd maar was naar mijn idee goed te lezen. Heb dan ook 2 mailtjes gestuurd met de vraag wat er niet goed aan is.
Tot op heden nog geen reactie gehad.
Ik deed hier voor bij Korting is leuk mee en heb daar nooit problemen gehad.

Gewenste Oplossing:

Als ik antwoord op mijn mailtjes krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scoupy over deze klacht.

Bericht van Scoupy

6 maanden geleden - Hallo Linda. Wat een vervelende situatie! Heb je hiervoor feedback@scoupy.nl gebruikt? Met welk e-mailadres heb je ons gemaild? We gaan het graag even voor je nakijken! Groetjes, Karin van SCOUPY

Alle klachten die gemeld zijn door DjennaBelle