Klacht: geen reactie ontvangen

trip id 5704864 op 07 juli 2020 over Tix.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb via Tix 2 tickets met Air Canada naar Halifax geboekt. Ik heb eind mei een mail gestuurd(zelfs verschillende ) en proberen te bellen, maar er werd alleen een antwoord gegeven via een automatisch bandje.
Ik had zelf actie ondernomen en naar Air Canada gebeld wat er moest gebeuren omdat het er eind mei naar uit zag dat de vluchten niet zouden doorgaan. De medewerker daar ter plaatse was heel vriendelijk maar toen hij zag dat ik het via een agentschap had geboekt zei hij dat het allemaal via dat agentschap moest lopen.
Uiteindelijk kreeg ik van Tix.nl een mail dat de vluchten niet door gaan op 17 juni en dat ze contact zouden opnemen.
Ik probeer per mail en te bellen(maar ondertussen is het nummer afgesloten) om te weten wat er gaat gebeuren. Air Canada zegt zelf de tickets te vergoeden, maar van Tix hoor ik ns een dikke anderhalve maand nog niets

Dat Tix contact neemt met de informatie wanneer en hoe ze de tickets gaan vergoeden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tix.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tix.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door trip id 5704864