Klacht: Geen reactie

op 10 juni 2021 over BungalowSpecials.nl in de categorie Online Reisbureaus

Op 13-4, 26-4 én 8-6 via het contact formulier verzocht om contact betreffende onze geboekte en reeds betaalde vakantie om te boeken, wijzigen of desnoods annuleren. Tot op heden geen enkele reactie.

Persoonlijk contact met een medewerker welke onze vakantie kan wijzigen en/of annuleren.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BungalowSpecials.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BungalowSpecials.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BungalowSpecials.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BungalowSpecials.nl

Heeft op 14 juni 2021 om 09:37 geantwoord

Beste Sandra,
Bedankt voor je bericht.

Het klopt dat je nog geen antwoord hebt gehad daar wijzigen naar 2022 nog niet mogelijk was. Maar het is natuurlijk niet netjes dat je hierover niet bent geinformeerd. Onze excuses daarvoor. Onze servicedesk zal zo snel als mogelijk contact met je opnemen om alsnog te bespreken wat er wel/niet mogelijk is.

BungalowSpecials

Heeft op 24 juni 2021 om 08:38 geantwoord

Helaas heb ik direct geantwoord op de mail die n.a.v. bovenstaande is verzonden maar opnieuw krijg ik geen reactie. :(

Alle klachten die gemeld zijn door SvH85