Klacht: Geen reactie

op 17 december 2017 over Zonzoo.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telefoon opgestuurd, na een week reactie met de melding dat de verstuurde telefoon niet een waarde heeft va. 38euro maar 7 euro.
Hierop direct reactie gegeven met de vraag de telefoon terug te sturen.
Nu na 2 maal mailen en 4 weken verder nog altijd wachtend op reactie.
Contact leggen kan enkel via mail?

Gewenste Oplossing:

Telefoon terug sturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zonzoo.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zonzoo.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WernerS88