Klacht: geen reactie

op 04 augustus 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

enkele weken heb ik een klacht ingediend over de NS.. Nu heb ik zowel van de NS als van Klacht.nl nog geen enkele reactie of besvestiging ontvangen.. er vermoeiend. de kosten lopen namelijk gewoon door.

Gewenste Oplossing:

antwoord / bevestiging.. met uiteindelijk resultaat een oplossing!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 04 augustus 2017 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Ik zie dat uw klacht over NS (https://www.klacht.nl/ns/klacht/prijs-verhoging-abonnement/) inderdaad nog niet 'in behandeling' is genomen. Klacht.nl heeft helaas geen invloed op het tijdbestek waarin een bedrijf een klacht in behandeling neemt.

Met vriendelijke groet, Tom@Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door ewester