Klacht: geen reactie

op 04 augustus 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 04 augustus 2017 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Ik zie dat uw klacht over NS (https://www.klacht.nl/ns/klacht/prijs-verhoging-abonnement/) inderdaad nog niet 'in behandeling' is genomen. Klacht.nl heeft helaas geen invloed op het tijdbestek waarin een bedrijf een klacht in behandeling neemt.

Met vriendelijke groet, Tom@Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door ewester