Klacht: Geen reactie

op 02 september 2016 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Ik heb een aantal keer gemaild naar klacht.nl met de vraag contact met mij op te nemen. Ik kan niet meer inloggen om een door mij geplaatste klacht te verwijderen, omdat deze is opgelost. Echter, mijn gebruikersnaam zou niet correct meer zijn. Weet niet wat te doen.

Als klacht.nl contact met mij opneemt en ik zsm de klacht kan verwijderen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Klacht.nl

6 maanden geleden - Hoi Esther, Kun je mij een link naar desbetreffende klacht sturen? Je gebruikersnaam, of het e-mail adres waarmee je jezelf hebt geregistreerd is ook prima. Zodra ik deze ontvang zal ik de klacht offline halen en daarnaast nieuwe inloggegevens sturen. Alvast bedant, en excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tom tom@klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 05 september 2016 om 14:55 geantwoord

Beste Esther,

Helaas heb ik nog geen reactie gehad, derhalve ga ik er vanuit dat de klacht als is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik het graag. Naast een reactie in deze klacht kunt u ook contact opnemen via tom@klacht.nl.

Tom
tom@klacht.nl