Klacht: Geen pakket spottafolders ontvangen

op 28 september 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de zoveelste keer weer geen folders ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Na diverse klachten te hebben ingediend via klacht.nl en klantenservice spotta. Voor de 2e achtereenvolgende week weer geen pakket folders ontvangen van Spotta. Ik krijg niet echt het gevoel dat klachten door hen serieus worden genomen. Aan het eind van het jaar weten de bezorgers onze huisdeur en zelf de bel te vinden om een nieuwjaarsgroet achter te laten. Maar dit jaar zal ik vergeten open te doen en mijn portemonnee te trekken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 29 september 2017 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geacte heer Werenstijn,

Hartelijk dank voor uw melding. We hebben deze wederom in behandeling genomen. We hebben u telefonisch helaas niet kunnen bereiken om u van informatie over het bezorgen te verstrekken.
Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag. U kunt ons telefonisch of per mail bereiken. Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door Foldermap