Klacht: Geen pakket ontvangen

op 02 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al zeker 4 weken geen folderpakket ontvangen dus weet niet of er geen bezorger meer is of wat de reden ook mag zijn ik heb al diverse keren gebeld maar helaas zonder Suc6 nu dan maar zo

Gewenste Oplossing:

Als ik elke week het folderpakket ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 03 juli 2017 om 16:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Faassen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor.

Wat er precies aan de hand is kunnen wij niet aangeven. Wat wij wel kunnen aangeven is dat er binnenkort een nieuwe bezorger bij u in de wijk begint. Wij doen ons uiterste best om de folders netjes in de brievenbus te krijgen.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Baco2012