Klacht: Geen pakket ontvangen

op 02 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Al zeker 4 weken geen folderpakket ontvangen dus weet niet of er geen bezorger meer is of wat de reden ook mag zijn ik heb al diverse keren gebeld maar helaas zonder Suc6 nu dan maar zo

Als ik elke week het folderpakket ontvang

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 03 juli 2017 om 16:17 geantwoord

Geachte mevrouw Faassen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor.

Wat er precies aan de hand is kunnen wij niet aangeven. Wat wij wel kunnen aangeven is dat er binnenkort een nieuwe bezorger bij u in de wijk begint. Wij doen ons uiterste best om de folders netjes in de brievenbus te krijgen.

Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Baco2012