Klacht: Geen ontvangst bestelling

op 01 juni 2020 over Shein.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste
Op 22032020 heb ik een bestelling geplaatst bij SHEIN.
Mijn bestelling is vandaag de dag (1062020) nogsteeds niet aangekomen. Mijn tracker blijft steeds op dezelfde plaats staan.
Er is geen manier waarop ik mijn geld terugkrijg.

Gewenste Oplossing:

Ik zou een terugbetaling van mijn bestelling willen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shein.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shein.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MerelVanDamme