Klacht: Geen onafhankelijke afwerking klacht

op 05 juli 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mediamarkt Service balie locatie Eindhoven Centrum.
Iphone 6S voor dochter gekocht met verzekering.
Iphone werkt na 15 maanden niet meer naar behoren echter de verzekering biedt niet wat er vooraf is verteld door een Mediamarktmedewerker.
Binnen max 2 weken zou een tst beschikbaar is, gerepareerd of een nieuwe.
Na veelvuldig zelf contact opgenomen te hebben ontvangen we na 4 weken een refurbished telefoon.
Bij thuiskomst werkt de wifi niet. Binnen 1 week weer terug naar de Servicebalie.
Na 2 weken ontvangen we een bericht dat het tst klaar ligt. Afgiftebon moet meegenomen worden.
Digitaal de bon meegenomen echter dat was niet voldoende. Hoewel de betreffende medewerker Ingeborg mij herkent alsook de situatie toch geeft ze het tst niet. Ze verteld dat de procedure is dat er een ID moet worden overlegd.
Waar staat dat vermeld?
Teleurgesteld de winkel uit.

Vervolgens
Bij indienen van klacht over de geboden service van de medewerker, neemt de betreffende afdeling de klacht zelf in behandeling.
Absurde situatie.
Centraal nummer van Mediamarkt kan niets oplossen of interveniëren, dit kan alleen via de betreffende locatie.
De opvolgende mailwisselingen met Mediamarkt heeft bij mij geleid tot 4 vragen omdat ze met aanvullende eisen komen die nergens staan vermeld.

Status Quo, momenteel al 7 weken geen beschikking over Iphone 6S.
Inmiddels al 10 dagen geen enkele reactie ontvangen, de klacht is dus nog niet afgehandeld.

1) Afleveren van tst op huisadres
Op dag 1 van deze situatie van ontevredenheid, 3 weken geleden, voorgesteld om de telefoon bij huisadres af te leveren.
Ook via het centraal nummer dit voorstel gedaan echter zij kunnen geen interventie plegen.

2) De wijze waarop ik, de klant, gestuurd wordt om toch naar de winkel te komen voor het ophalen van het tst door aanvullende eisen te stellen voor hun handelen, deze aanvullende eisen staan nergens vermeld.
Het geeft mij het gevoel van hautain handelen.
Het aanstellen van klachtenambassadeur die kritisch kijkt naar de situatie zal zeker bijdragen aan een betere klanttevredenheid.

Ik ben in algemene zin niet ontevreden over de Mediamarkt.
Het afhandelen van een "klacht" mag professioneler evenals de medewerkers van een servicebalie.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PedroM