Klacht: Geen montage

op 16 september 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Op de dag van montage was de monteur ziek en konden Niemand anders sturen nou komen ze maandag is te hopen, hele weekend zitten we nu in de troep het hele huis staat vol met de keuken. En heb al wel betaald voor de keuken dat moest bij aflevering terwijl ons dat niet verteld is. Ook niet door de gene die ons voor de tijd nog heeft gebeld. Wie betaald ons de vrije dagen die we vrij hebben genomen en nog weer moeten nemen. Ik mag wel een compensatie hebben vind het echt schandalig, ik adviseer iedereen om onschern om nooit een keuken bij keuken kampioen te kopen.

Schadevergoeding voor de dagen die we vrij moeten nemen en nog moeten nemen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 16 september 2016 om 16:10 geantwoord

Beste mevrouw Timmers,

Wat vervelend dat we uw keuken niet op de overeengekomen datum hebben kunnen monteren. Helaas is het ziek worden van onze monteur een stukje overmacht, wij zullen te allen tijde zorgen voor een oplossing. Zo ook in uw geval. Ik zie dat uw montagedatum is vervroegd naar morgen (17 september) waardoor u dit weekend nog kunt genieten van uw nieuwe keuken!

Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door Torben