Klacht: Geen mogelijkheid tot annuleren

op 18 september 2018 over Fruugo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via Fruugo een cd besteld, en deze dezelfde dag geannuleerd per e-mail.
2 weken later is de cd toch bezorgd, komt uit Amerika.
Terugsturen voor eigen rekening.
Diverse keren gemaild met Fruugo maar krijg alleen standaard antwoorden.
Annuleren voordat product verzonden is altijd mogelijk, maar blijkbaar werkt het toch niet zo.

Gewenste Oplossing:

Als gehoor wordt gegeven aan de klacht, dus product terugsturen maar niet op eigen rekening. Annulering was op tijd, 2 uur nadat de bestelling is gedaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fruugo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fruugo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Heron