Klacht: Geen melding van een klacht

op 09 juni 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klacht.nl geeft aan dat klachten gemeld worden bij het bedrijf. Echter wij moeten er naar 5 jaar achte komen dat iemand een klacht gemeld heeft.
Bij reclamatie hierover wil klacht.nl deze klacht niet verwijderen.

Gewenste Oplossing:

Klacht alleen plaatsen na dat een bedrijf de mogelijkheid van wederhoor heeft gehad. Dit geeft een schoner en reeëler beeld van klachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 09 juni 2017 om 15:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste, we vinden het heel erg vervelend dat jullie er pas na 5 jaar achter zijn gekomen dat er een klacht op Klacht.nl gemeld is. Helaas mogen we vanwege wetgeving bedrijven niet 'actief' benaderen. Als jullie even contact opnemen met [email protected] dan kunnen we de openstaande klacht(en) bespreken.

Met vriendelijke groet, [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door Dutchnet