Klacht: Geen mail ontvangen na betaling en daardoor geen mogelijkheid om contact op te nemen

op 08 juni 2021 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Vorige week donderdag heb ik via Booking.com een villa geboekt. Toen ik mijn gegevens voor de eerste keer had ingevoerd en naar de betaalpagina ging, moest deze erg lang laden en kreeg ik vervolgens een scherm met de tekst ‘Error 501: Bad Gateway’.

Ik besloot de stappen nogmaals door te lopen en ditmaal kwam ik wel in het iDeal-scherm terecht. Nadat ik echter op ‘ga verder’ klikte na betaald te hebben, laadde de site wederom erg lang en werd ik vervolgens terugverwezen naar de homepagina van booking.com.

Iets is hier niet goed gegaan; ik heb namelijk geen bevestigingsmail ontvangen en de villa staat ook niet tussen mijn accomodaties. Het vervelende daaraan is dat je enkel conctact op kan nemen met de klantenservice met een bevestigingsnummer in deze mail, maar die heb ik dus niet. Ik heb via het helpdesk deze vraag nog gesteld, maar deze lijkt niet naar behoren te werken. Ik krijg keurig een ‘uw vraag is verzonden’-scherm, maar nergens per mail bevestiging of antwoord.

Ten eerste, zorg dat klanten u kunnen bereiken voor dringende vragen. Er zweeft nu al ongeveer een week €1300 van mijn geld ergens in Spanje, en er is geen mogelijkheid om jullie daarover te benaderen. Ik snap dat jullie een klantensysteem hanteren waarbij een bevestigingsnummer vereist is, maar daarmee word ik in mijn situatie in het diepe gegooid.

Ik ben tevreden als ik mijn geld teruggekregen heb.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stef Vergeest