Klacht: Geen levering zelfs na € 30 extra voor gegarandeerde levering

dvs250 op 03 november 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag 3/11/2017 zou UPS een pakje let zekerheid leveren dat woensdag verstuurd werd vanuit Swalmen , ik heb hiervoor € 30 extra kosten betaald omdat dit bestemd was voor een klant uit Engeland die naar Belgie kwam om dit af te halen .
Ik vind dit gewoon niet kunnen . Je betaald € 30 extra en len komt gewoon niet opdagen en nu staat de klant hier . Wie draaid er nu op voor de kosten ?

Levering morgen asap
Vergoeding van de door de klant gemaakte kosten zoals hotel enz

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 078-250877. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - 1ZA6932W0492109886 wordt normaal gezien vandaag geleverd maar daar heb ik niks meer aan klanten zijn terug naar Engeland en als klant ben ik ze ook kwijt Excuses van jullie voldoen absoluut niet hier is meer voor nodig !!!

UPS

Heeft op 06 november 2017 om 09:56 geantwoord

Goedemorgen,

Vanwege een missort op ons center in Lummen hebben wij het pakket inderdaad niet tijdig bij u kunnen leveren. Wij willen u hiervoor onze excuses aanbieden.

Het pakket is inderdaad vandaag uit voor levering. Wij adviseren u de verzender hiervan op de hoogte te brengen. Zij kunnen namelijk de verzendkosten van deze zending bij ons terug claimen.

UPS Social Media Team

dvs250

Heeft op 06 november 2017 om 10:34 geantwoord

Ik vind dit gewoon iemand afschepen wat jullie doen .
Mijn klanten kwamen special uit Engeland over voor deze onderdelen en nu heb ik ze zonder iets moeten terugsturen en hebben ze niet kunnen deelnemen aan een wedstrijd omdat jullie klote chauffeur2 dagen na elkaar te lui is om het pakket te leveren .
Ik ben mijn klant kwijt door dit voorval en alles wat jullie kunnen zeggen is dat de afzender de € 30 kan terugclaimen !!!
Hoe laag zijn jullie gevallen.

Alle klachten die gemeld zijn door