Klacht: Geen levering van besteld goed en slechte communicatie hieromtrent

op 19 december 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Tijdens Black Friday Samsung Gear S3 Frontier besteld(vrijdag 24 november). Vervolgens een mailtje gehad(Sent: Monday, November 27, 2017 1:39:14 PM.) “Gelukkig is het product onderweg naar ons magazijn en verwachten we jouw GEAR S3 FRONTIER DARK GREY in week 48 weer op voorraad hebben. Wanneer de bestelling wordt verzonden informeren we je hier per e-mail over.” Tot 9-12 niets gehoord en toen een mailtje 09/12/2017 22:15 gestuurd met de vraag waar mijn betelling bleef en aangegeven dat ik zwaar teleurgesteld was. Op 13/12/2017 12:38 reactie ontvangen. “Op dit moment is de door jou bestelde SAMSUNG Gear S3 Frontier Zwarthelaas niet op voorraad, waarvoor onze excuses. Wij verwachten dit artikel deze week weer op voorraad te hebben en aan je te kunnen verzenden. Wanneer jouw bestelling wordt verzonden informeren we je hier per e-mail over.”
Afgelopen waren we toevallig bij de Mediamarkt in Rijswijk Met een heer gesproken (Waarschijnlijk filiaalmanager of zo; hij had geen rood, wit of zwart hemd aan, maar had er kennelijk iets te zeggen). Hij schreef mijn klacht(met klachtnummer en telefoonnummer) op met de mededeling dat dit zou doorgeven en dat dit eigenlijk niet kon(Ik gaf aan dat als ik het in Hong-Kong bestelde ik het eerder had en het een stuk goedkoper was). Ook gaf hij aan dat ik maandag teruggebeld zou worden.Tot nu toe, inmiddels is het week 51. Sinter klaas is voorbij en de kerst is ook al bijna voorbij, heb ik niks vernomen.

Als ik geld per direct terugkrijg en de Gear S3 Frontier als compenssatie krijg aangeboden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pax et Bonum