Klacht: Geen levering code toegang beta ps4 game Battlefield v

op 04 september 2018 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb de bovenstaande game gepreorderd en zou dus vandaag een code ontvangen zodat ik met voorrang ( 2 dagen eerder) de beta kon spelen vanaf 10.00 uur. Ik heb hier 30 euro meer dan voor de normale game uitgegeven en de special edition gekocht.

Uw referentie;
 [Incident: 180903-004411]

Ik heb vanaf gisteren gemaild met zowel het hoofdkantoor als de vestiging in Eindhoven centrum. Tevens heb ik gisteren en vandaag getracht te bellen met de klantenservice maar ik krijg telkens de mededeling dat dit nummer niet bereikbaar is en of ik het op een later tijdstip wil proberen. .

Misschien kan de MediaMarkt reageren op mijn berichten enof kan de klantenservice telefonisch bereikbaar zijn.

Ik wil per omgaande de code of key geven die me toegang geeft tot de beta en wil gecompenseert worden voor de tijd dat ik vanaf 10.00 uur vandaag geen toegang heb gehad

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Reactie van de melder van de klacht MBTh

3 maanden geleden - Ik krijg van klacht.nl de melding dat media markt mijn klacht niet in behandeling wenst te nemen. Dit zegt denk ik wel genoeg over hoe je als klant gewaardeerd wordt door de Media Markt

Alle klachten die gemeld zijn door MBTh