Klacht: geen levering

op 25 december 2012 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

tijdig besteld voor dem kerstdagen, levering zou 21/12 uiteindelijk moeten aankomen, werd steeds later, uiteindelijk zou het 22/12 zijn, vandaag weer niemand gezien. bel ik de sercvicedienst op , krijg ik het antwoord, weet ik ook niet, mooi is dat.
voortaan dus best toch maar de plaatselijke speelgoedwinkel

Gewenste Oplossing:

vandaag nog mijn goederen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 27 december 2012 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Annelies2,

Zojuist hebben wij per e-mail gereageerd op uw klacht. Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, kunt u reageren op de ontvangen e-mail. Wij helpen u dan graag verder.

Met vriendelijke groet,
Bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Annelies2