Klacht: Geen label na betaling

op 02 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende situatie. Kunt u aangeven via welke optie u de betaling heeft gedaan en wanneer u het label heeft geprobeerd aan te maken ? Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team. Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Goedemorgen, Kunt u tevens het bestemmings adres van het pakket doorgeven ? Alvast bedankt, Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team. Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 04 oktober 2017 om 08:13 geantwoord

Goedemorgen,

Nogmaals onze excuses voor deze vervelende situatie. Wij hebben u inmiddels een email gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie door te sturen.

Zodra wij de informatie binnen hebben zullen wij e.e.a. checken en zullen wij onze uiterste best doen om de kosten zo spoedig mogelijk aan u te crediteren.

UPS Social Media Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Danielle Over