Klacht: Geen kosten op kunnen geven voor reparatie

op 04 oktober 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

3 dagen geleden Stofzuiger gekocht van Philips Van 130 euro. Helaas vond de hond mijn nieuwe maatje niet zo leuk en heeft het snoer er uitgetrokken en kapot gebeten. Dit valt natuurlijk niet in de garantie. Bol.com gebeld kan het te reparatie terug sturen alleen kunnen ze niet zeggen wat het gaat kosten. Dit is voor mij helaas een probleem. Dus zelf Philips maar gebeld. En Het gevraagt het gaat minimaal 70 euro kosten. Die heb ik helaas niet meer over. Dus na 3 dagen geen stofzuiger meer

Ik begrijp dat de stofzuiger en de hond geen goede combinatie is maar het had fijn geweest om me aan een oplossing te helpen. Door geen prijs indicatie te geven. Heb je geen keuze meer. Als ik het terug gestuurt had Dit me 70 euro gekost. Dat ik zelf naar Philips moet bellen is geen service.
Stuk is stuk ik heb geen geld om het te laten maken. Kan gebeuren alleen wel jammer dat bol.com er niet helder in wil zijn om verdere kosten te besparen. Ik hoop dat hier in de toekomst verandering in komt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 04 oktober 2017 om 14:21 geantwoord

Beste Laura,

Onlangs heb ik uw bericht gelezen en aan de hand hiervan een cadeau toegestuurd. Hopelijk zijn jij en je hond er blij mee.

Hele fijne dag!
Groeten,
Milly van bol.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door Senna schmidt