Klacht: Geen internet

[email protected] op 06 juli 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al 3 dagen geen internet. Ook online lukt niet via een andere apparaat. Als ik bel moet ik 1 euro per min. betalen en de wachtrij is lang. Als ik verbinding wil maken met wifi wordt er gevraagd naar beveiligingssleutel. Maar dat weet ik niet. Ik moet dringend internetten.

Gewenste Oplossing:

Als ik weer kan internetten want ik betaal keurig iedere maand.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]