Klacht: geen inhoudelijk antwoord op mijn vraag

op 16 maart 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik stuurde op 06022020 namens mijn broer een inhoudelijke vraag over opzegging van het lidmaatschap. Ik krijg als antwoord dat het heel druk is en dat antwoord even op zich kan laten wachten. Uiteindelijk op 09032020 (na ruim 1 maand…) krijg ik bericht dat mijn lidmaatschap is opgezegd. Ik had echter een inhoudelijke vraag gesteld, wilde het lidmaatschap beeindigen om heel vervelende omstandigheden, zo mogelijk met terugwerkende kracht. Geen inhoudelijk antwoord dus. Gaat Basicfit zo met z’n leden om, schandalig!! Lidnummer: 302020484

Gewenste Oplossing:

Met terugwerkende kracht 25092019 stopzetten van lidmaatschap, of een inhoudelijk antwoord waarom basic-fit geen inhoudelijk antwoord wenst te geven als een lid door een hersentumor niet meer in staat is om te komen sporten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 17 maart 2020 om 08:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door tbouman