Klacht: Geen goeie manier van klanten helpen

op 14 juni 2018 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij media markt een clearplex screen protector gekocht. Na 3 dagen kwam er bubbels en ben ik terug gegaan. Ik zei dat hoord zo niet heeft ie nieuwe op geplaatst. Zei hij als het nog een keer zo is dan kom maar terug en dan zetten we nieuwe er op of een ander oplossi g. Is het na 4 dagen weer zo. Vuil is er in gekomen en zo en ben ik weer naar de mediamarkt gegaan . Was een ander jonge die zei ja we kunnen niks aan doen. We kunnen een nieuwe er op zetten maar dan wil ik niet, ik wil een van glas of mijn geld terug. Maar hij zei geld krijg je zoizo niet terug want het is je eigen schuld en als je een glas protector wilt moet je betallen of je hebt pech. Ik heb 20 euro voor betaald en ik krijg dit

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug of een ander screen protector van glas

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Reactie van de melder van de klacht 000Kaylian000

2 maanden geleden - Ik moet binnen 24 uur een emaik krijgen van media markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 000Kaylian000