Klacht: Geen goed product geleverd

op 11 augustus 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 9 september 2016 kocht ik bij Mediamarkt Tilburg een Peaq 2 in 1 tablet. In december al weer terug omdat de touchpad niet werkte. Na 3 weken retour. 2 maanden later hetzelfde probleem. Weer na 3 weken retour. Eind juni start het ding niet meer op. Na ruim twee weken terug. Besturingssysteem was instabiel. Vandaag weer hetzelfde probleem. Weer terug naar Mediamarkt. Ding moet weer opgestuurd worden. En de omruil of geld terug service waarover vanaf de eerste keer allerlei verschillende beloftes en uitspraken gedaan zijn is weer gewijzigd. Nu kan Mediamarkt misschien overleggen met de leverancier. Het zijn namenlijk geen hardwarefouten, dus gelden al die beloftes niet.
Ik heb dus bij Mediamarkt een produkt gekocht dat niet functioneert zoals je er van mag verwachten. Mediamarkt (de verkoper) doet hier niets mee en verwijst naar mogelijke coulance bij HUN leverancier naar mij. Hier zit volgens mij iets scheef.

Ik ben tevreden wanneer ik mijn geld terug krijg of voor eenzelfde bedrag een nieuwe aankoop kan doen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Theo van Gils