Klacht: Geen gelijkwaardig vervangend vervoer

op 03 juli 2012 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb ongeveer 4 weken geleden een nieuw contract afgesloten bij de ANWB voor 2 auto’s. In het gesprek met de ANWB over het contract duidelijk gevraagd of ik gelijkwaardig vervangend vervoer kan hebben bij een pechsituatie. Was geen enkel probleem werd mij verteld. Nu heb ik een bedrijf wat met een aanhangwagen van 3000kg rond rijdt wat ik nogmaals vertelde. Nee, geen enkel probleem werd mij door de aardige man van de ANWB verteld en dus werd er een overeenkomst aangegaan.
4 weken later rij ik de stuurpomp van mijn auto stuk en doe ik beroep op mijn contract met gelijkwaardig vervangend vervoer van de ANWB. Krijg ik een man aan de lijn die me verteld dat ze bij de ANWB alleen auto’s hebben die max een gewicht van 1800kg kunnen trekken. Ik vertelde ze dat ze nu niet van hun probleem mijn probleem moeten maken ik had er immers nog extra om gevraagd of dit mogelijk was bij het aan gaan van het contract. Ik zou terug gebeld worden maar helemaal niets meer van de ANWB gehoord!!!! Ik heb toen zelf een busje gehuurd en die kosten op me genomen.Omdat ik een busje moest hebben die voldoende moet kunnen trekken was dit lastig en kon ik de eerste dag niet vooruit.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat het contact aangepast wordt.
Ik wil een schadevergoeding voor het huren van het busje.
Personeelskosten vergoeden omdat die niet konden gaan werken. Ik zou terug gebeld worden en ik heb daarop gewacht zodat we anders dadelijk geen 2 vervangende auto's op de stoep hebben staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ANWB in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ANWB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ANWB

Heeft op 03 juli 2012 om 14:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uw klacht is doorgestuurd naar de afdeling ANWB Team Klacht. Zij nemen uw klacht in behandeling. Uw klacht hebben wij hier om systeemtechnische redenen op opgelost gezet, de afdeling zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Reactie van de melder van de klacht Louis Bardoel

5 jaren geleden - Nu wordt er geschreven dat de klacht is opgelost. Ik moet helaas zeggen dat er niets is opgelost en ik helemaal niets van de ANWB gehoord heb!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ANWB beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Louis Bardoel