Klacht: Geen geld teruggave of om boeking mogelijk tijdens Corona

op 15 mei 2020 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

in oktober 2019 een accommodatie geboekt, door de Corona pandemie is het niet mogelijk om te gaan. Vanaf 14 maart al contact gezocht met de accommodatie die geven aan niets te kunnen doen en dat het geld vast staat bij booking.com
Meerdere malen gemaild en gebeld met de accommodatie en booking.com niemand geeft aan dat ik moet annuleren ik heb op 4 april al een verzoek ingediend deze is door de accommodatie niet gehonoreerd waardoor de boeking in het verleden is nu (wij zouden 25,2627 april gaan) waardoor annuleren niet mogelijk is. Accommodatie zegt dat we geweest zijn dus moeten betalen. Terwijl wij België geboekt hadden en België de grenzen heeft gesloten i.v.m. De lock down. I

Als ik mijn geld terug heb van €176,- of een om boeking zonder bijbetaling en annulering voor de reeds al aangegeven datum.
Ik wil gehoord worden en samen tot een oplossing komen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Poekie1987