Klacht: Geen geld terug na retour

op 01 september 2018 over Guess in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

19 april heeft mijn dochter 2 bikini’s van Guess besteld (2 verschillende maten). Binnen de termijn 1 bikini terug ivm niet de juiste maat. Sindsdien wordt mijn dochter aan het lijntje gehouden mbt de terug betaling…. nu, 1 september, NOG STEEDS GEEN TERUG BETALING VAN BIJNA €100- .
Diverse malen gebeld met Guess, het pakketje was aangekomen mijn dochter zou haar geld terug krijgen….
€100,- is best veel geld voor een meisje van 16 met maar een klein bijbaantje…..
Laatste telefonische contact met GUESS was 27 augustus en toen wederom de belofte gekregen dat ze het snel zouden uitzoeken… 3x raden…. 28 augustus een e-mail dat het uitgezocht zou worden…
Telkens weer “gaan ze het uitzoeken” maar tot op heden niets ontvangen!
GUESS GA JE SCHAMEN!

Gewenste Oplossing:

Mijn dochter is pas tevreden als zij haar zuur verdiende geld terug heeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Guess

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Guess nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door P1ckJ1pp1