Klacht: Geen geld terug na annulering

op 05 juli 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben 2 kamers geboekt voor in chili met oud en nieuw het is nog 200 dagen voor we hebben een beteren deal gevonden en hebben geannuleerd nu blijkt dat 1 kamer gratis is te annuleren en voor de anderen moet ik de alles betalen a €450,- en Booking zacht het is aan het hotel en het hotel zei het is aan Booking. Hoe is het mogelijk dat er 200 dagen voor een reservering niet gratis te annuleren is belagelijk

Gewenste Oplossing:

Het is een menselijken fout als het in kleinen letter ergens staan maar er kan wel iets gebeuren of via Booking of het hotel.

Ps en hoe is het mogelijk dat ze nu al al het geld van de boeking is afgeschreven van mijn AMX

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis777