Klacht: Geen geld terug geven bij een kapot product binnen 14 dagen

op 29 maart 2013 over Pixmania in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een tijdje geleden een Boomphones (koste €121,-) bij hun besteld, die na 6 dagen kapot ging (een oorschelp brak af bij het uitpakken uit het hoesje). Ik ben er heel normaal mee om gegaan. Pixmania heeft een 14 niet goed geld terug regeling. Ik had een afspraak gemaakt en ups heeft het toen opgehaald, Maar nu hebben ze een e-mail gestuurd dat ik onvoorzichtig er mee omgegaan. Nu sturen ze hem defect terug, en nu kan ik het zelf uitzoeken.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug of een Nieuwe koptelefoon (zelfde of voor de zelfde prijs een andere uitzoeken).

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pixmania in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pixmania een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pixmania

Heeft op 03 april 2013 om 10:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

De After Sales afdeling van Pixmania heeft de hoofdtelefoon kapot ontvangen. De oorschelp was van de hoofdband afgebroken. Na discussie met de After Sales omtrent de garantievoorwaarden, wordt er vandaag een nieuwe hoofdtelefoon van hetzelfde merk naar de klant gestuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door Carla Baan