Klacht: Ebook defect binnen garantie en Pixmania niet bereikbaar

op 28 april 2017 over Pixmania in de categorie Internetshops - Elektronica

In augustus 2015 heb ik een Cybook Ocean ebook van bookeen gekocht en ongeveer een jaar later is hij gecrashed. Ik kan de harddrive niet meer benaderen en restarten lukt ook niet. Ik heb Pixmania geprobeerd te bellen, maar er wordt nooit opgenomen. Na dit voorval ben ik gaan Googlen en ik zag zoveel klachten over Pixmania dat ik eigenlijk de hoop opgegeven heb dat dit ooit nog goed gaat komen. Dit is mijn laatste hoop eigenlijk. Mocht dat tot niks leiden dan ben ik gewoon belazerd door Pixmania.

Wij hebben garantie tot en met augustus 2017 en als zij niet bereikbaar zijn is dat een erg makkelijke manier om hieronder uit te komen.

Dat Pixmania een nieuwe ebook Cybook Ocean van Bookeen opstuurt of de oude repareert. Er is veel geld voor betaald en het is een fijn e-book, maar dan moet hij wel werken.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pixmania

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pixmania nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cptsook