Klacht: bestelling t.w.v. 247 euro niet ontvangen, geen feedback ontvangen

op 21 september 2017 over Pixmania in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 22/08/2017 bestelde ik een externe multimedia hardeschijf ter waarde van 247 euro op PIXMANIA… ik betaalde via kredietkaart. De betaling werd uitgevoerd en de bestelling werd aldus afgehandeld. Er werd vermeld dat de aangekochte goederen binnen 5 dagen zou geleverd worden. Ik had een ander leveringsadres opgegeven daar dit en verjaardagscadeau betrof. Op 28/08/2017 werd er niets ontvangen. Er werden verschillende mails door mij verstuurd naar Pixmania met de vraag naar mijn aangekochte goederen doch ik verkreeg steeds een geautomatiseerd antwoord dat er ging contact opgenomen worden met de verkoper zelf binnen de 72 uren. Tot op heden 05/09/2017 heb ik mijn aangekocht en besteld goed niet ontvangen en kan ik Pixmania helemaal niet telefonisch contacteren. Dit is ongehoord en oplichting.

Geld terug ! aangekocht goed geleverd! eerlijke handel!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pixmania

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pixmania nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mikael_de_craene