Klacht: geen geld terug gehad

op 30 september 2017 over Scoupy in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een aanvraag voor geld terug ingediend voor alpro fresh light, maar die werd geweigerd. Maar de reden is niet eerlijk. Er zijn volgens de voorwaarden geen winkels uitgesloten.
En ik krijg als reden in verkeerde winkel gekocht.
Vervolgens ook nog iets over de bon ook dat is niet fair. Jullie geven zelf aan dat als de bon te lang is het in 2 delen kan. Duidelijk stonden alle kenmerken erop wat nodig was. Toch wijzen jullie het af.

Gewenste Oplossing:

Als ik netjes het geld terug krijg, en excuses voor de behandeling en het niet reageren als ik er contact over zoek.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scoupy over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Scoupy in behandeling genomen

Bericht van Scoupy

2 maanden geleden - Bedankt voor je bericht Janok. Je hebt helemaal gelijk. Ik heb gisteren je Alpro aanvraag opnieuw bekeken en er blijkt iets fout te zijn gegaan van onze kant. Onze excuses hiervoor! Vanochtend hebben we €1,69 naar je overgemaakt. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben dan ontvangen we die graag via klantenservice@scoupy.com Met vriendelijke groet, Oscar van SCOUPY

Alle klachten die gemeld zijn door Janok