Klacht: geen geld gekregen

op 12 juli 2017 over Zonzoo.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mobieltjes aangemeld via de site van zonzoo,dit ging vrij gemakkelijk.ik kreeg ook snel een adres waar ik ze naartoe kon sturen,allemaal goed.Na een week ongeveer kreeg ik netjes een mail met het bedrag wat ze binnen twee dagen zouden over maken. nu al enkele weken geleden en nix gehad,ook mails beantwoorden ze niet en telefonisch zijn ze niet bereikbaar.dit moet toch niet mogelijk zijn dat zulke bedrijven overal reclame maken en blijkbaar al jaren niet te vertrouwen zijn.

Gewenste Oplossing:

wil gewoon het geld krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zonzoo.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zonzoo.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mernivamog