Klacht: Geen geld / geen foutmelding

op 26 december 2012 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 26 dec. ca. 15:30 heb ik met een Rabobankpas 250 euro gepind bij de ABN automaat P287 (Nijmegen). Na het bericht “u kunt uw pas uitnemen” kreeg ik geen geld. Het inlogvenster voor een volgende klant verscheen. Bij een tweede poging gaf het venster de boodschap “daglimiet overschreden (..)”.
Het noodnr. 0900-9247 verwijst naar het lokale Rabobank kantoor. Dat is op deze 2e kerstdag gesloten. Hoe weet ik of het geld niet onterecht toch is afgeschreven?

Gewenste Oplossing:

De geldautomaat zou tijdens de transactie een duidelijke melding moeten geven. Waarom gaat het fout? Waarom krijg ik geen geld? Of gaat het in zijn geheel fout, en wordt het geld WEL afgeschreven? Zo ja, hoe dit op te lossen?
-> Geeft u mij aub snel duidelijkheid over de financiële gevolgen. (ik heb geen online bankieren!)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van ABN AMRO

6 jaren geleden - Geachte mevrouw, Wij vinden het vervelend om te lezen dat u een storingsmelding heeft gekregen tijdens het gebruik van een van onze geldautomaten. Omdat u gebruik maakt van een gastautomaat,kan er niet gecommuniceerd worden wat de exacte oorzaak is. Dit omdat wij niet over uw gegevens beschikken. Het beste kunt u telefonisch contact opnemen met de Rabobank om na te kijken of er daadwerkelijk een bedrag van uw rekening is afgeschreven. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mevr G. Kamphuis

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 27 december 2012 om 11:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Omdat u gebruik maakt van een gastautomaat,kan er niet gecommuniceerd worden wat de exacte oorzaak is. Dit omdat wij niet over uw gegevens beschikken.
Het beste kunt u telefonisch contact opnemen met de Rabobank om na te kijken of er daadwerkelijk een bedrag van uw rekening is afgeschreven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ABN AMRO beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door suzan.r