Klacht: Geen gehoor!

Leslie van O op 02 juli 2020 over Tix.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht al 8 weken op een reactie. Telefonisch is men niet bereikbaar! Ik heb een reactie per mail gehad maar nog geen actie gezien:(.

Gewenste Oplossing:

Als ik eens persoonlijk benaderd zou worden zou dát al fijn zijn, als trouwe klant van Tix.nl
Al honderden euro’s aan reizen besteed. Ik heb hen niet konstant achterna gezeten omdat ik weet dat het druk is, echter na 4 maanden begin ik me nu wel even iets af te vragen.....

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tix.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tix.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leslie van O