Klacht: Geen garantie Beats by Dre

op 25 april 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb in november 2015 Beats by dre solo 2 gekocht.
Het leer van de rechter oorkap laat nu los en het kabeltje is gebroken door slijtage.
Ik heb hem naar de reparatie afdeling gestuurd zodat hij gemaakt kan worden. Hij is vervolgens opgestuurd naar de reperateur. 2 dagen later krijg ik een offerte binnen van de reperateur dat ik 70euro moet betalen voor de reparatie van mijn headset / vervangen van mijn kabeltje. Maar Mediamarkt geeft 2 jaar garantie op de koptelefoon. De volgende dag heb ik mediamarkt gebelt waarom ik 70euro moet betalen voor het vervangen van het kabeltje? het kabeltje kost 30euro in de winkel. en ik neem gewoon aan dat het leer van de koptelefoon niet na 1,5 kapot kan gaan. Ik dus mediamarkt bellen waarom ik 70euro moet betalen. Ze zouden het dus vragen aan de reparateur. We zouden de volgende dag een reactie krijgen. Dag later geen reactie. Wij nog maar een dag wachten. Vervolgens hebben we ze zaterdag avond gebeld waarom we nog geen reactie hebben. Alweer het zelfde antwoord.:”u krijgt binnen 2 dagen antwoord”. Nog steeds geen antwoord. Wij langs de mediamarkt gaan en daar vragen. De mediamarkt medewerker heeft het daar doorgegeven aan de directe leidinggevende. en zouden de volgende dag antwoord krijgen. Volgende dag nogsteeds geen antwoord!!! Dat is vandaag.

Je kan niet maken dat je 3x geen antwoord geeft aan je klant.

Ik ben pas tevreden als het compleet is opgelost. Ik vind het goed dat ik 30euro voor een nieuw kabeltje koop. Want dat komt gewoon door slijtage. Geen garantie oke slijtage kan gebeuren. alleen ik snap totaal niet waarom ik moet betalen voor het los laten van het leer van de koptelefoon.

Dus in het kort. Betalen voor het kabeltje geen probleem alleen niet betalen voor de reparatie van mn beats.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MaaktMijNietsUit