Klacht: geen folders ontvangen (6 weken)

op 28 augustus 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds het begin zomervakantie heb ik geen folders ontvangen. Buren echter wel. Heb geen sticker of iets dergelijks op de brievenbus, Zou graag weer zo snel mogelijk folders ontvangen!

Gewenste Oplossing:

Zodra elke week de folders weer binnenkomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 28 augustus 2017 om 13:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw van Loon,

Bedankt voor uw bericht. De afgelopen weken hadden wij met vakantiebezorgers te maken. Wat er precies fout is gegaan kunnen wij zo niet aangeven. deze week is de vaste bezorger weer terug. Laten we hopen dat hiermee het probleem van niet ontvangen opgelost is.

Met vriendelijke groet,

Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door mangafan