Klacht: Geen folders ontvangen

G.Bijsterveld op 11 oktober 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Ik heb deze week geen folders ontvangen. Ik kreeg ze eerst altijd in het weekend maar de laatste maanden op dinsdagavond. Maar nu heb ik er geen ontvangen. Ook vind ik dinsdagavond veel te laat. sommige aanbiedingen beginnen al op maandag en nu kan ik daar pas op woensdag op af. Vaak is het dan al uitverkocht. Maar nu heb ik helemaal geen folders gehad

Folders bezorgen en graag in het weekend

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 12 oktober 2017 om 14:50 geantwoord

Geachte G. Bijsterveld,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgersservice geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Alle folders online

Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door