Klacht: Geen folders meer

op 21 september 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al maanden is er geen bezorging in ons appartementencomplex.
Ook bij herhaaldelijk melden komt er geen oplossing.
Inmiddels hebben we de bedrijven die erop vertrouwen dat hun folder bij de consument in de bus komt, geinformeerd.

Gewenste Oplossing:

Folderbezorging

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 21 september 2017 om 16:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw

Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen.

Met vriendelijke groet

Klantenservice Spotta

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Spotta

3 weken geleden - Geachte heer/ mevrouw Hartelijk dank voor uw melding Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Heeft op 05 oktober 2017 om 16:04 geantwoord

Jullie gaven aan dat er deze week een nieuwe bezorger zou komen. Ons complex heeft wederom geen folders ontvangen. Graag wil ik weten waar ik ze op kan halen, want wij zijn er helemaal klaar mee.

Bericht van Spotta

2 weken geleden - Geachte mevrouw Groningen, Hartelijk dank voor uw bericht. U geeft aan dat er gezegd is dat er deze week een nieuwe bezorger zou starten. Wij hebben het even nagekeken maar de nieuwe bezorger start met ingang van aanstaande week dus als het goed is kunt u dan weer netjes de folders in de brievenbus verwachten. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dit graag van u zodat wij dan kunnen proberen het op te lossen. In het vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Katinka Groningen