Klacht: geen folders

op 08 oktober 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de folders al 3x niet meer ontvangen van de 4 weken.

Gewenste Oplossing:

Als ik weer iedere week de folders ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 09 oktober 2017 om 14:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Venrooij,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u de folders al een paar weken niet ontvangen heeft. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en hopen van harte dat u de folders op korte termijn weer in uw brievenbus zult ontvangen. Mocht u meer informatie willen over de folderbezorging in uw wijk, dan kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 0800-8682000.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Petronella maria