Klacht: Geen folders

op 09 september 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 september 2017 om 13:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag mevrouw Hulzebosch,

Excuses voor de late reactie.
Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorgster is momenteel ziek vanwege een blessure. Zij heeft aangegeven vanaf volgende week (week 38, 17 september) weer kan gaan bezorgen. Wij gaan er vanuit dat u vanaf dan weer wekelijks de folders in de brievenbus ontvangt. Mocht dat onverhoopt niet zo zijn, horen wij dat graag zodat wij desbetreffende bezorger erop aan kunnen spreken.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Chantal2005