Klacht: Geen folders

op 29 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf maart geen folders ontvangen, ik weet niet waarom mijn klacht als opgelost is vermeld. Er is niets opgelost

Gewenste Oplossing:

Als ik folders krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 01 augustus 2017 om 08:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw Versfeld,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend dat de bezorging nog steeds niet naar wens verloopt. Wij doen ons uiterste best om de folders weer bij jullie in de brievenbus te krijgen. Hopelijk ontvang je binnenkort de folders weer zoals het hoort.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Heeft op 01 augustus 2017 om 09:33 geantwoord

Op het moment dat ik de folders weer ontvang is het probleem opgelost, en Spotta ik ben meer als 4 maanden met jullie bezig.

Alle klachten die gemeld zijn door Rocky1959