Klacht: Geen folders

op 03 mei 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Ik krijg al maanden geen folders van jullie

Als ik weer folders ontvang

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 04 mei 2017 om 13:16 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Kooistra,

Klantenservice Spotta

Bericht van Spotta

3 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, We hebben uw melding reeds in behandeling genomen. Hartelijk dank voor uw melding. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta.

Heeft op 10 mei 2017 om 19:35 geantwoord

Er is Niets opgelost. Nog steeds Geen folders

Bericht van Spotta

3 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Kooistra, Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van komende week zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Roxanne100

3 maanden geleden - Vandaag weer voor het eerst weer folders gehad. Bedankt dat het is opgelost

1 maand geleden - Van de week weer mis. Geen folders gehad

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte heer Kooistra, Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen. In week 27 nemen wij telefonisch contact met u op voor een nacontrole. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Reactie van de melder van de klacht Roxanne100

1 maand geleden - Vandaag weer evens wel folders gehad. Nu maar hopes dat het weer goes gaat

1 maand geleden - Het wordt vervelend , weer Geen folders

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw Kooistra, Hartelijk dank voor uw melding. We hebben deze wederom in behandeling genomen. Het is zeker vervelend dat de bezorging niet gaat zoals het moet. Er is een nieuwe bezorger gestart en zullen deze erop wijzen om extra aandacht te besteden. Mocht u verder nog vragen hebben dat horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta.

3 weken geleden - Nog steeds Niets opgelost. Nog steeds Geen folders

Bericht van Spotta

3 weken geleden - Goedemiddag, Wederom hartelijk dank voor de melding, het ligt bij de Bezorgcoördinator. Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Roxanne100