Klacht: geen folderpakket ontvangen

op 06 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb al meer dan een maand geen folderpakket meer ontvangen, terwijl ik die hiervoor wel altijd kreeg. Ik krijg na mijn melding via Spotta.nl ook geen reactie hierop. Merelhoven, capelle aan den ijssel

Gewenste Oplossing:

ik zou weer graag het folderpakket willen ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 06 juli 2017 om 16:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 12 juli 2017 om 12:58 geantwoord

ik heb opnieuw deze week weer geen folders ontvangen

Bericht van Spotta

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Geerders, Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door inekegb