Klacht: geen folderpakket

op 26 september 2017 over Spotta in de categorie Reclame

ik kreeg sinds 4 weken geen folderpakket meer ineens kreeg ik hem vorige week wel en deze week helaas weer niet
erg jammer de vorige bezorger was erg stipt en dan kreeg je gewoon in je vrije weekend je pakket bezorgt om ze door te spitten
en ja dat irriteert me enorm als je bv bij Kruidvat niet op maandag gaat heb je gewoon niks en ik vind u betaald er voor en het gebeurt niet zoals het moet .

als ik gewoon op zaterdag of zondag het pakket ontvang het gaat om het gesealde folder pakket

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 26 september 2017 om 12:08 geantwoord

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw melding. Helaas is momenteel de verspreiding nog gaande en kunnen wij de melding niet in behandeling nemen. Onze bezorgers mogen op zondag, maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. U kunt uw klachtmelding vanaf de woensdag na verspreiding bij ons indienen. Wij zouden dan graag uw postcode en huisnummer willen ontvangen. Onze opdrachtgevers zijn op de hoogte van onze bezorgdagen. Zij zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt

met vriendelijke groet,

klantenservice Spotta