Klacht: Geen enkele reactie van Klacht.nl

op 25 mei 2016 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Refnr.: 519197Geplaatst op: 11 mei 2016

Er is nog geen enkele reactie van de oorspronkelijke klacht die ik wil oplossen.

Tot wat dient uw website als er gewoon NIETS gedaan wordt. Bovendien lijd ik gezichtsverlies omdat ik bevestigd heb dat er een klacht zou volgen..

Als Klacht.nl het geschil opent zou dat al een begin zijn!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 26 mei 2016 om 11:15 geantwoord

Beste Guy,

Ik zie dat je een klacht over Zon Webwinkels hebt geplaatst. Klacht.nl is een platform dat consumenten en bedrijven bij elkaar brengt. Helaas is Zon Webwinkels nog niet actief op ons platform. Wij hopen uiteraard dat dit spoedig gebeurd zodat ze jouw klacht in behandeling kunnen nemen. Wij kunnen helaas niet meer doen, dan bedrijven erop te wijzen dat er een klacht over hun bedrijf gemeld is.

Tom
tom@klacht.nl

Heeft op 26 mei 2016 om 13:51 geantwoord

Zon webwinkels staat wél in jullie lijst hoor

Bericht van Klacht.nl

9 maanden geleden - Klopt, consumenten kunnen klachten melden over ieder bedrijf maar niet ieder bedrijf is actief met het behandelen van klachten via Klacht.nl. Als dit wel het geval is dan kunt u statistieken als oplospercentages etc. vinden bovenaan de bedrijfspagina.

Alle klachten die gemeld zijn door Guy Jacobs