Klacht: geen enkel bericght ontvangen dat het pakketje al binnen was.

op 21 juli 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zag dat om 11.45 het pakje al bij Versantvoort te Veldhoven binnen was.
Heb maar een bericht van hen afgewacht. Om 14,50 uur zelf maar gebeld.
Pakketje was ingescand dus zou ik ontvangen moeten hebben, echter niks ontvangen maar ze zouden het meteen weer inscannen. Na een half uur wachten weer gebeld met de mededeling dat er geen bericht ontvangen was door mij.
Kon het pakje toen zo wel op komen halen !

Doen wat de bedoeling is en nakomen wat je beloofd te doen.
Daar ga ik nooit meer en pakje ophalen !!
Hoop dat UPS er ook zo over denkt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:17 geantwoord