Klacht: Geen contact te krijgen over extreme kosten

op 22 mei 2020 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds ruim een jaar bij Eneco zakelijk. Salon op ander adres. Thuis ook voordelig tarief was de belofte. Nu na heffing van duizend euro. Contact gezocht sinds april. Meerdere keren gemaild . Geen reactie. Met bellen meer dan dertig wachtende voor mij. Terug bel verzoeken via Messenger. Spoed terug bel verzoeken. GEEN ENKELE REACTIE. bedrag maar wel betaald om extra kosten te voorkomen. Ik wil een monteur laten komen van Eneco want 260 euro in de maand betalen waar 80 was beloofd is belachelijk.

Gewenste Oplossing:

Als er contact met mij wordt opgenomen en het probleem serieus wordt genomen en de kosten terug betaald worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 22 mei 2020 om 17:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Boeve,

Bedankt voor uw bericht. U heeft exact dezelfde klacht al ingediend onder referentienummer 871808. Om het voor u en ons overzichtelijk te houden gaan we het gesprek graag met u aan via de eerste klacht. Ik heb daar zojuist inhoudelijk gereageerd. Deze klacht sluit ik daarom af, wat betekent dat hij automatisch bestempeld wordt als 'opgelost'.

Met vriendelijke groet,

Denise
Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Christa Boeve