Klacht: geen contact te krijgen

gerrit westerink op 05 september 2021 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goedemiddag

nadat wij onze vakantie hebben geannuleerd wat dus wel goed ging
hebben wij nog ons geld niet terug gekregen al verschillende malen probeert contact te zoeken met booking .com maar lukt op geen enkele manier
de vorige ervaringen met dit bedrijf waren perfect ik snap er niks van

groeten fam westerink

Gewenste Oplossing:

als wij ons geld gestort krijgen of in ieder geval rechtstreeks contact met vooral een nederlands sprekend iemand

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gerrit westerink