Klacht: Geen contact over betaalde ticket.

op 21 april 2020 over Tix.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Hierbij zou ik graag een klacht over Tix.nl willen geven. Heb voor 20 maart een ticket betaald van Amsterdam naar Addis Abeba. Gezien de corona begrijp ik dat het niet door kan gaan.

Nu Tix.nl die momenteel ze telefoon lijnen volledig eruit heb gegooid en je een contactformulier moet invullen om met hun in contact te komen krijg je niks maar dan ook verder geen nieuws of iets dergelijks.

Ticket is al betaald 1900€ hoef het niet te annuleren wil hem verzetten of een tegoedbon dit is voor werk. Kreeg voor 17 April een optie heen en terug bijna 12uur meer onderweg en of je nog 700€ wil bijleggen ben daar niet mee akkoord gegaan.

Heb meerdere wijzigingen doorgegeven meerdere contact formulieren ingevuld maat tot op de dag van vandaag geen bericht helemaal niks van Tix.nl gehoord.

Begrijp dat het hectisch is ivm corona maar je klanten op se minst te woord staan of een tegoed bon iets dergelijks lijkt mij wel op ze plaats.

Vriendelijke groet,

F.H Put.

Gewenste Oplossing:

Wanneer Tix.nl me contacteerd en een voucher of geld overmaakt voor het reeds betaald ticket.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tix.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tix.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaxky